Tuesday, 12 April 2011

Missing You Like Crazy..

Hati dan perasaan aku mengatakan bahwa aku merindui seseorang tetapi diriku sendiri tidak tahu siapakah gerangan orang tersebut..So bagi lagu nie udah larh ye..Pada yang merindui diriku juga, aku berharap aku sedang merindui kamu..

Meraung

Artist: Newboyz
Menggigil tubuh ini
Melihat kau bersamanya
Tergamam aku tak terkata
Meraung di jiwa

Puas ku pertahankan
Cinta kita sejak dulu
Tapi sayang
Sikit pun tidak
Menghargai cintaku

Sia-sia saja
Pengorbanan dan kesetiaanku ini
Ku sangka kau permata
Rupanya duri paling berbisa

Ku pasrah dan berdoa
Semoga tabah jiwaku
Oh... tetapi bagaimana
Nak ku lawan
Jiwa yang siksa

Ke mana arah hendak ku tuju
Bila hatiku rindu padamu
Hendakku cari tapi tak guna
Kau bahagia dengan si dia

Dikamar sepi aku termenung
Terbayang bayang kenangan kita
Tidak ku sangka kau
Tergamak pergi
Saat ku masih perlukan mu

Ah...ah...ah...
Ah...ah...ah...

Meraung di jiwa
Apalah daya kiranya
Orang dah benci

Ah...ah...ah...
Ah...ah...ah...
Meraung di jiwa
Tapi tak pernah ku benci
Dirimu sayang

5 comments:

diana said...

lagu masa akak muda2 dulu nih..:p

qiela_killerz said...

hehe..
nak wat cam ner kak,da lagu lama2 lagi best..
hehe slow je.. ^_^

arfarynazed said...

saya tag anda !

http://arfarynazed.blogspot.com/2011/04/gambar-aku-dan-alam.html

Ila said...

sapelah yg dirindu agaknya tu yer...

qiela_killerz said...

Kak Faten x abes2 tagged..haha ^_^

Ila: sy pown x pasti,kih3 XD