Tuesday, 19 April 2011

Hati Ini Tersakit..

Adoi laa...Kenapa nie??Kenapa nie??

Hye hati!!
Apsal ekau bongok sangat??
Yang g rindu org yg dah lupakan, wat apa??
Mengong tul!!!
Arggghhhh!!!!Tensionnye.....!!Budus btul...


Hahahaha...Itu sekadar luahan hati yang agak x berapa betul ok??Abaikan je k??Hahaha....Entah larh kenapa susah sangat nak hilangkan rindu dihati ini..Agak sakit untuk melupakan orang yang kite sayang rupanye kan??Adoiyaa~~ Sedangkan dah lama kowt patutnya aku buangkan perasaan ini..Sebab dah lama hal ini berlalu...Pergh!!!Sakitnye....

Kite kenal pown sebab sepucuk surat kan??Daripada kawan saya kepada awak..Waktu tu, saya kenal awak pown x..Saya cari kt Dewan Makan asrama sambil tanya "Sape kat cini bernama tut tut??" Agak malu jugak laa...Tapi disebabkan saya x kenal awak so saya buat je muka selamber saya, kahkahkah XD Kite dikenalkan oleh kawan saya yang menjadi posto2 antara awak dan kawan saya yang seorang lagi..Hurm...Selepas itu, disebabkan kawan saya makwe kawan awak so kite pasti akan bertemu apabila mereka ingin buat date kan??Hahaha..Macam penyibuk je kan tapi kite larh yang meriuhkan dyeorg kan??Indah bila kite baru menjadi sahabat..Kite jumpa pown sebab dyeorg kan??I dengan kawan I selaluejek you dengan panggilan 'Orang Tua' hahaha..Hanya disebabkan awak lahir bulan May dan kiteorg pula bulan November and December..Hurmm...Rindu pula bila teringat semua tu..

Lepas tu, kite selalu lepak sekali dalam bilik Sir kite yang baik tu kan??Dari situ larh, kite lebih suka saling mengacau serta I pula yang dapat panggilan iaitu AntiCleaner..Jahat betul budak2 sekolah saya nie rupanye..Huhu Sebenarnye saya yang sering mengemas bilik tu tapi sya pula yang dapat anti??Hoho..

"Kisah selanjutnya bakal disambung..Hehe..Daa~~"

3 comments:

Ila said...

bukan mudah nak lupakan orang yg kita syg patah lagi yang byk kenagan

qiela_killerz said...

hurm....
sakit je rasa kak...
x tahu nak wat cam ner...

ezaty said...

jaga penulisan anda. jangan tulis sesuka hati. ini diari alam maya bukannya diari persendirian. be careful.