Tuesday 22 March 2011

Percintaan & Persahabatan..!

Dari tajuk pown dah tahu kan??Erm, aku dilanda sebuah perasaan yang x diingini berlaku diantara kiteorg..Tetapi bukan kiteorg yg minta semua nie..Biasalah, x kenal maka x cinta kan??Hurm..Walau terpisah jauh dahulu, sekarang ada jodoh diantara kiteorg untuk bertemu semula..Apew2 pown, alhamdulillah bersyukur ke hadrat illahi kerana menemukan kiteorg semula..



Firstly, aku rasa sayang sahaja padanya..Yelah, kawan lama kowt so x hairan larh kalau cepat ajew terasa sayang..Pabila lama2 bersama, lain pulak rasa di hati..Hurm...Apewkah itu??(Pura2 x tahu) Dye sentiasa ada bersama diriku..Ketika susah senangku, saya hargai dye sgt2..Tima kasih sayang..

Tetapi kite sayangkan hubungan kite yang telah terjalin sekian lama kan??Dari standard form 6 kan perkenalan kite??Sekarang dah pown 18 tahun kite nie..Antara persahabatan dan percintaan pastinya persahabatan yang paling kite sayangkan wak??Sungguh x sangka x ku duga bahawa dye pown adew perasaan dengan org..Sengaja kan dye sembunyikan??Kerana apew??Kerana dye takut akan kehilangan org kan kalau kite dalam percintaan..Kalau kite bercinta pastinye hubungan kite x akan semesra sekarang kan??Ada benar juga cakap awk tuw, jadi kite haruslah memendam perasaan masing2 kan??X pew wak..Kite akan tetap jadi kawan sampai takdir memisahkan ataupun disatukan..

Jika perlu memendam perasaan pastinya sakit kan??Jadi saya rasa saya harus mencari org baru kan??Agar hilang perasaan yang x diingini kite nie kan??Kalau saya dah jumpa org baru tuw kan and org baru kite tuw jahat, awak jgn risau taw??Sebab x semua manusia sempurna kan??Kite boleh didik kan wak??Setiap hari org hitung bintang taw tapi malam nie hujan larh wak jadi saya x dapat nk hitung bintang agar hilang rindu saya pada awak..

Thanx taw pasal semalam, dari situ larh terbuktinye awak sayang saya sangat2..Kite message then tetiba jew awak x reply message kite, sebenarnye kan wak..Saya belum tido taw sewaktu awak antar message tuw..Saya tengah in call waktu tuw..Nak jew saya letak phone tetapi saya terhalang..Saya nak sangat2 balas message awak tapi saya takut..Awak antar message tuw buat saya terharu sangat2 sehinggakan air mata saya bertakung..Serba salah saya bila x reply message awak sewaktu tuw sebab awk salahkan diri awak dan saya x buat papew untuk halang awak..Hurm....Teruknye saya....

Firstnye awak send wishes gud nite..Then awak send message untuk kali kedua..Awak cakap...

Gud nite..Sweet dream..
Terima kasih temankan org waktu boring..
And sorry ye tadi org x text dgn dye..
Macam nie la org time boring jew message dgn awk
tapi bila dah ada kawan,
tinggalkan awk sorg2 kan..
Teruk kan org nie..
X pantas kwn dgn org sebaik awk nie..
Daa~ My dear..


Awak tahu hati saya macam mana waktu tuw??Hati saya melonjak2 tahu x??Gembira, terharu semuanye dalam satu..Tapi bila paginye sampai,masing2 kite buat keputusan kan??Agar lebih menyayangi hubungan persahabatan ini..Jadi kite pown setuju untuk memendam perasaan ini..By the way, I always love you sayang!


No comments: