Saturday 5 March 2011

My Heart was Broken~

Aku telah berkenalan dengan seseorang yang baru putus tunang tetapi bukan kerana aku keyh??Jangan salah faham..Aku cuba ubati luka dihatinya tetapi x ku sangka x ku duga bahawa dye telah menyimpan perasaan padaku..Aku juga sukakan dye kerana sikap dye yang prihatin, melindungi dan juga selalu menasihat aku dalam agama nie..

Susah kan nak cari yang menerima diri kita sebenarnye??Tetapi dye terima aku apa adanya..Tambah pula aku seorang yang mempunyai ciri2 yang dicarinya selama ini..Bukan aku nak perasan tetapi aku selalu cakap kat dye  yang aku x sesempurna orang lain and aku x sesuai padanya..Dye selalu bantah cakap aku..Dye marah2 aku sebab cakap gitu..Erm, terasa begitu berharga diriku padamu..Terima kasih sayang..

Bila aku ingin luahkan perasaan aku, terasa masa sangat menghalang lalu kite bergaduh sampai detik ini kite masih x bertegur sapa..You remove I dari Facebook you..I terkilan tetapi apa I boleh buat kan??I da add  you balik tapi you x approve pown..Kenapa you x approve I??You da benci I sangat2 ya??You xkan kawan dengan I lg ye??Hurm....

Just for you Shahrir Ramadan, whut my heart saying..


Im juz wanna say datz I love you so much dear..

No comments: