Wednesday 2 March 2011

My Little Princess..

Sessungguhnye aku mempunyai adik2 angkat tetapi paling ku sayang hanya dye sorang..Tetapi hanya kerana perasaan cemburu yang mengaburi mata, lalu aku lebih memilih kekasih berbanding adik..Selalu aku fikir nak contact dye tapi aku takut x akan dilayan..Hurm....Egokah aku??


Kalau adik nak tahu, akak sentiasa menunggu kehadiran adik ke dalam hidup akak semula..Akak sedar, ini semua bukan salah adik tetapi salah laki tuw..Dye yg pandai bermain kata2 dengan adik..Kalau adik nak tahu??Akak dah lama tinggalkan dye semata2 untuk adik tetapi apakan daya, adik sudah pergi meninggalakan akak..Sudah terlambat untuk akak perbaiki semuanya..Akak cari Facebook adik balik taw..Tapi x jumpa..Yela, dulu akak dah remove adik dari friend lists akak..


Seandainya akak dapat kekuatan untuk contact adik, nak jew kak dengar maki hamun adik kerana akak akan menelan segala yang pahit..Akak tunggu adik taw...Akak suda sesali  dengan perbuatan akak terhadap akak..Akak pernah cuba contact adik tapi akak tahu adik x akan layan akak..X pew larh dik..Akak tahu adik dah bahagia tanpa akak..Adik pown da ada kak angkat lain yg lebih menyayangi adik..Kalau adik contact akak, kak akan mencerita perkara sebenarnye ye sayang??


Walau bagaimana pun, adik sentiasa di hati akak dan doa akak agar adik sentiasa bahagia sentiasa ada dik..I juz wanna say datz im so sorry..By the way,I always love u My Little Princess...You always in my heart and my mind dear...I juz can hope you and I will be forever...Im so sorry dear......



No comments: