Tuesday 1 March 2011

Bila Gila Game..

Game salah satu pelengkap bagi semua umur..Tetapi lebih afdal pada budak2 sekolah lew kan??Haha..Zaman suda moden larh babe, x kira usia da game2 kejadah nie..Muahaha..Bukan tuju kat sesiapa pown coz aku pown layan gak game2 nie, tambah2 game Facebook..Kah3..Layan jugak...Haha..

Bukan nak comment something wrong somewhere bout game nie..Just kelakar jew aku rasa..Hahaha..Besa larh, dulu kecik2 mana ada laptop sendiri or layari internet nie..Memang tahu in the world nie ada internet juz x tahu nak guna jew..Sekarang nie, jangan kata pandai main game or chating, upload gambar larh, cari kenalan baru satu dunia pown da pandai larh wa cakap lu..Haha..

Balik pada topik kite keyh??Hahaha..Bukan larh nak cakap ada keburukan game or kebaikannya juz nak kongsi citer cikit laa...Aku ini punya olang arr..Wah!Tersasul cina mali pulak..Hehe sorry yeah..Sebenarnya aku nie kalau masuk game world, orang ada kat sebelah aku pown boleh dikatakan macam x dew orang arr..Hehe..

Ikut pengalaman, Mak aku hampir2 nak jadi gunung berapi taw..Punya marah kat aku coz terleka main game..Mak cakap 'Alah budak tadika la hang nie'..Hahaha besa larh mak, I baru masuk dunia game nie hah..Selama nie pandai chating jew, cari pakwe larh, itu lah ini lah..Haha dulu dewasa, sekarang baru teringin nak jadi budak2 semula..

Betul wa cakap, asal masuk game world jew mesti susah nak kuar dari game tuw..Haisshh..Tapi, ingatkan aku sorang jew layan..Pergh!Mak cik jiran aku pown main taw..Hahaha jangan terkejut sebab aku dah berapa puluh kali aku jatuh pengsan then bangun balik..Bcoz mak cik tuw antar request game lorh kat aku..Mula2 anak dye, tut tut mak dye pulak..Hahaha..Terbaik larh Cik Ti..Sporting giler..Pada yang x pernah langsung main game, try it and I very surely you gotcha enjoy!Ahakz..Game jugak dapat release tension taw..Kalau dah buntu sangat2, bosan, tension, try larh pendapat saya nie..Tambah2 main game Facebook tuw, x payah kena download pown..Free off charge lew..

And another things, bukan semua game dalam internet jew taw??Dalam komputer, laptop, playstation, handphone pown adew and else..Alarh, dalam budaya kite pown ada permainan kan??Permainan tradisional tuw larh..Pown bole hilangkan tekanan, bukan tekanan darah tinggi or rendah keyh?Juz tekanan perasaan jew lorh..Tapi lebih afdal, majulah sukan untuk negara...Ahakz!


Semua ada laptop kan?Conform2 pernah jumpa..Agaga~

Semua ada di hujung jari anda..

Game x kira usia..Baby pown main tuw..
Dahsyat giler...Haha

No comments: