Sunday 6 March 2011

Bring Me Back To Life..!!

Hujan diluar sana seakan-akan faham akan hati ini..Terasa berat untuk menghadapi semuanya bila kita keseorangan, tanpa teman, tanpa yang memahami..Seandai ku bisa mengatakan kepadanya dirinya, kehidupanku kini terasa kosong tanpa dirinya disisiku..

Terasa diriku sudah menjadi mayat hidup, pernah kau fikirkan aku untuk sekali??X boleh ker kau tegur aku untuk sekali??Walaupun hanya untuk memaki aku..Aku x kisah, janji kau tegur aku sayang! Its hard to me without you dear...Aku merasa sangat kosong, kau pernah fikir x??Kenapa??Besarkah kesalahan aku pada kau??Aku kenal kau sayang! Aku x pernah terniat nak sakitkan hati kau cuma aku hanya mahu kau tahu tentang aku!!Aku x murah hati larh sayang!!Please....Im begging you to come back into mylife...Say hi then tell where my mistakes..After datz, you wanna leave me..I'm promise, I would release you but please I cant forget you..


Bcoz you are the bez damn thing datz I ever had...............Let me love you from far.........Please dont ask me to forget or hate you bcoz my love for you are sincere without ask you to exchange replies..




I'm about to lose my mind
You've been gone for so long
I'm running out of time
I need a doctor
Call me a doctor
I need a doctor, doctor
to bring me back to life.....



No comments: