Saturday, 21 May 2011

Kesan Minum Ais..

Hebahkan kepada kenalan anda dan yang anda sayangi

Kesan Minum AIS

Baca dan terus sebarkan kepada teman dan kenalan anda.    

Serangan Jantung dan Amalan Minum Air Panas .... 

Artikel ini berguna untuk semua.

Bukan sahaja amalan meminum air panas selepas makan, tetapi berhubung SERANGAN JANTUNG!!!!.
Kita tidak akan kehilangan apa-apa... malah
akan mendapat faedah dari amalan ini.

Kepada sesiapa yang suka minum AIS, artikel ini sesuai untuk anda baca.   Sememangnya sedap minum air berAIS selepas makan.
Walaubagaimanapun, AIS akan membekukan makanan berminyak
yang baru kita makan.  Ia akan memperlahankan penghadaman kita.  
Bila lemak-lemak ini terbentuk di dalam usus, ia akan menyempitkan banyak saluran dan lama kelamaan ia akan   menyebabkan lemak berkumpul dan kita semakin gemuk dan   menuju  ke arah mendapat pelbagai PENYAKIT.
Jalan terbaik...adalah untuk minum sup panas atau air PANAS/suam selepas makan.    

:Nota penting tentang SERANGAN JANTUNG!!! 

Anda patut tahu bahawa bukan semua tanda-tanda serangan jantung akan mula terasa pada tangan sebelah kiri.  
Berhati-hati juga pada permulaan sakit sedikit-sedikit pada bahagian atas dada anda.  
Anda mungkin tidak akan mengalami sakit dada pada
serangan pertama  serangan jantung.  
Keletihan dan berpeluh adalah tanda-tanda biasa.  Malah 60% penghidap SAKIT JANTUNG tidak bangun selepas tidur.  
Marilah kita berwaspada dan berhati-hati..  
Lebih banyak kita tahu, lebih cerah peluang kita untuk terus hidup...
PAKAR SAKIT JANTUNG berkata, jika semua orang yang mendapat e-mail ini menghantar kepada 10 orang yang lain, beliau yakin akan dapat menyelamatkan satu nyawa.
Baca ini..... ia juga mungkin dapat menyelamatkan nyawa anda!!!!.

**Jadilah teman yang setia dan teruskan menghantar artikel ini kepada teman-teman yang anda sayangi.....!!!!


5 comments:

lisa min said...

alolo..macam mana ni, dah la suke gile minum ais. keje part time pon skunk kt kedai jual ice blended..haha..nak tak nak mmg bedal je minum..haha..*tpi mmg suke minum sup panas pun ari ari. boleh cover balik tak agak2? haha...

asfz lily said...

ala..asfz suka ais..T_T

MiZ Rayy said...

apa? semakin gemuk? xmau mnum ais dh......

Cik Qielah said...

hehehe....
lisa min,kena kurangkan je laa...huhu

asfz lily,sayangilah kesihatan anda..^_^

miz rayy,bagus2..sementara tu bole juga kite jaga kesihatan.. =)

NAZREE said...

Hari ini, saya dapat satu info yang sangat berguna untuk kesihatan kita. Alhamdullilah. Teruskan berinformasi seperti ini. yeah~