Saturday 26 February 2011

Bila Naik Sekolah Menengah..!!

Semua kisah lama harus kite lupakan..Tapi bila kenangan manis dijadikan, mana mungkin kite dapat lupakan kan??Erm..Melangkahnye masuk sekolah baru, kehidupan baru and kawan2 jugak sudah baru..Tapi best...Disini aku mengenali erti couple, noty, and macam2 lagi larh..Aku dibesarkan dengan kehidupan yang digelar remaja..Kawan2 aku yang kekal sehingga form 4 jew..Ada yang kekal sampai sekarang cuma da x bapew rapat, besa larh..Kawan2 kan seumpama tisu..Bila diperlukan baru guna tapi bila dah guna buang begitu ajew..Mungkin jugak salah diri sendiri kerana x contact dyeorg kan?Hurm....Yang rapat da putus and da x contact..Yang putus, kite nak kawan lagi tapi x diterima..Katanye aku lupa dye lepas pindah sekolah..Aku bukan lupa kawan tapi aku stay in hostel so I cant contact you always right??By the way,Im so sorry coz forget u and never contact u..Now and always I remember u..Nak jew pegi panggil kat umah, ajak lepak2 tapi apakan daya..Kehadiran diriku sudah tidak diterima lagi..Kau sudah buang aku jaoh2..Kau sudah padam aku dalam hidup kau..Tapi aku jugak sedar memang ini salah aku..Aku minta maaf banyak2 ye Nurul Jasmin..I never forget u dear..

Dari  form 1, Umi Natasya larh yang masih setia bersama aku serta Farah Aina tapi Farah pindah tinggal kami berdua..So kami jalani hidup kami seperti biasa..Tapi aku x lupa kawan aku yang rapat iaitu Iylia Aziz..

Naik form 2, kami bertambah lagi kawan iaitu Farah Syahira, Atiqah Zabidi, Fatinah Hashim, Nurul Jasmin, and Amira..Kiteorg teruskan perhubungan ini sehingga form 3 then Amira menjauhkan diri dari kami..X papew larh Mira, kami x boleh halang walaupun kami jugak runsing sama ada kami semua buat salah tapi akhirnya kami akur and respect your decision dear..


Apabila selesai duduki PMR, pada awal tahun form 4 aku terpaksa relakan kepergian Umi Natasya untuk ke sekolah baharu..Disebabkan rasa kesunyian, akhirnya aku memohon ke sekolah teknik..Dalam bulan dua tuw, aku dengan Iylia Aziz dapat tawaran ke sekolah tersebut..Jadi kami terpaksa meninggalkan sahabat karib kami..Walaupun kami melangkah ke sekolah baru,ingatkan kami masih pada hampa semua taw??Alhamdulillah persahabatan aku bersama Farah Syahira, Umi Natasya serta Farah Aina masih kekal sampai ke hari nie..Walaupun masih kawan dengan Fatinah and  Iylia tapi hubungan kiteorg da renggang..X rapat macam dulu da..Anyway,I never forget you...


Fatinah profile picture..

Inilah kawan saya, Iylia Aziz..

Untill now you being my friend, thanx sayang!!
Farah Syahira..

Kite sentiasa bersama kan Atiqah Zabidi??


Hope we all being a friends untill my last breath..
I LOVE YOU ALL GURLZ...!!!

No comments: